• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4058 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۱۸ فروردين

آيت الله قرباني خودش از منصب كناره گيري كرد

حجت‌الاسلام محمد محمدي‌گلپايگاني نيز عصر پنجشنبه در مراسم معارفه نماينده ولي‌فقيه در استان گيلان اظهار داشت: من خاطره خوشي از استان گيلان دارم و آن هم مربوط به سفر مقام معظم رهبري به گيلان و استقبال چشمگير مردم از ايشان است.

وي با بيان اينكه تريبون نماز جمعه تريبون عظيم و با عظمتي است تصريح كرد: بسياري از كشورهاي دنيا مانند عربستان سعودي از تريبون با بركت نمازجمعه بي‌بهره‌اند زيرا خطبه‌هاي ائمه جمعه به آنها ديكته مي‌شود.

رييس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به سوابق و اقدامات آيت‌الله زين‌العابدين قرباني ابراز داشت: خداوند متعال در حديثي قدسي گفته است كه حيا مي‌كند از اينكه بندگاني را كه به او سجده كرده‌اند به جهنم ببرد.

محمدي‌گلپايگاني با تاكيد بر اينكه آيت‌الله قرباني با اصرار و درخواست خودش از نمايندگي مقام معظم رهبري در استان گيلان كناره‌گيري كرد گفت: برخي افراد ناگاه آيت‌الله قرباني را آزار داده و او را ناراحت كردند اما اين مزد تلاش‌هاي او نبود. رييس دفتر مقام معظم رهبري با تاكيد بر اينكه آيت‌الله قرباني عذر شرعي داشت و نمي‌توانست نماز جمعه را اقامه كند، تصريح كرد: آقاي فلاحتي كه امروز به عنوان نماينده ولي‌فقيه در گيلان انتخاب شده فردي دانشمند است.

محمدي‌گلپايگاني با تاكيد بر اينكه ائمه جمعه گيلان بايد به نماينده ولي‌فقيه در استان گيلان كمك كنند خاطرنشان كرد: ما آقاي فلاحتي را به مردم گيلان و مردم گيلان را به او سپرديم تا با همكاري يكديگر سبب پيشرفت گيلان شوند.

تسنيم

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون